Network as a service

Vi har fokus på at levere stabile og sikre løsninger med høj oppetid – i et format som er let og overskueligt.

NetCloud leverer hardware, installation og monitorering af virksomhedens netværk,  for en fast ydelse med alle udgifter inkluderet i prisen.

Dette sikrer at virksomhedens budget ikke løber løbsk. I kan holde fokus på forretningen. Uanset om I er en lille eller stor organisation, vil I altid have en professionel netværks service til alle jeres brugere.

Service pakker

NetCloud leverer en samlet pakke som sikrer alle elementer i NetCloud-Supportetværket er dækket ind.

I vores basis ydelse er følgende inkluderet:

– Fri remote support samt konfigurations ændringer på NetCloud leveret services (8/5/NBD)
– 24/7 overvågning og alarmering via mail eller SMS
– Kapacitets rapportering og planlægning
– Årlig gennemgang af konfiguration, anbefalinger til applikations prioritering
– Firmware opdateringer i faste ugentlige service vinduer
– Håndtering af hardware fejl og udskiftning (RMA)
– Konfigurations backup
– Web indholdsfiltrering

Udover vores basis ydelse, findes der mulighed for særligt kunde-tilpassede ydelser (udvidet åbningstider, rapporter og funktionalitet).

Hvorfor Netcloud?

Formålet med at vælge Managed Network as Service fra Netcloud kunne være:

Hav adgang til den rette kompetence

Ofte er et netværk en ”levende installation”, hvor behovene ændrer sig løbende. At opretholde den interne kompetence på alle områder af netværk (kablet, trådløst, sikkerhed og IT standarder) kan være en udfordring. Særligt hvis I ikke selv har dedikerede netværksfolk i organisationen.

Undgå udfordringerne med etableringen

Som en del af servicen, påtager Netcloud sig gerne udrulning og installation af netværket. Det gælder både logistikken omkring fysisk udstyr, tilslutning af lokationer, kontakt til Internet leverandører og formidlingen til jeres brugere.

Service er single-point-of-contact

Uanset typen af spørgsmål, fejlfinding eller ændring skal I kun kontakte ét support center!
Hos Netcloud kan vi centralt tilgå udstyr, foretage fejlfinding og fremsende nyt udstyr til jer. I skal ikke bekymre jer om tidsforbruget, garanti eller leverandør kontakt i øvrigt. Det hele ordnes via et samlet kontaktpunkt hos os.

Kontakt os og hør mere om Network as a service

Kontakt os

Du altid velkommen til at sende os en mail.